گارانتی باتری اوریبتال سپاهان باتری

گارانتی باطری اوربیتال سپاهان باتری از جمله دلایل محبوبیت این محصول در بین مردم عزیز کشورمان است. این باتری که از برند های مطرح کارخانه سپاهان باتری است، در دسته های متفاوتی تولید می شوند که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی های متفاوتی هستند، اما در برخی از خدمات نیز با یک دیگ وجه اشتراک دارند.

ما به عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش باتری اوربیتال سپاهان باتری، باتری اوربیتال خودرو شما را با ارسال و نصب رایگان در تمامی مناطق تهران و در تمامی ایام سال، ارسال می کنیم. خدمات پس از فروش ارائه شده برای باتری اوربیتال سپاهان باتری شامل گارانتی تعویض کالا است که به شرح زیر است:

باتری اوربیتال قرمز سپاهان باتری دارای 20 ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عالی هستند. منظور از گارانتی تعویض این است که در مدت زمان اعتبار گارانتی باتری، هر اتفاقی که برای باتری بیفتد و باعث خرابی باتری شود، توسط نمایندگان خدمات پس از فروش به صورت رایگان، تعمیر و یا تعویض می شود و باتری نو در اختیار شما قرار می گیرد.

اما لازم است بدانید که برخی از رویداد ها که باعث خرابی باتری می شوند، شامل گارانتی نمی باشد، به عنوان مثال استفاده از باتری نامناسب ماشین و یا به عبارت دیگر، استفاده از باتری ای که ابعاد مناسب سینی باتری ماشین را ندارد، استفاده غلط از باتری و استفاده ازباتری که از نظر محل قرار گیری قطب ها با خودرو شما همخوانی ندارد.

بعد از این که باتری اوربیتال را بر روی خودرو خود نصب کردید برای فعال سازی گارانتی باتری کافیست با شماره تلفن 62 350 – 031 تماس حاصل کنید.

 

869 65 888 – 021

 

خدمات پس از فروش باتری اوربیتال سپاهان باتری

خدمات پس از فروش مدت دار ضمانتی است که در آن فروشنده یا سازنده، رفع نقص باتری را به مدت مشخصی را از تاریخ فروش تضمین می کند. در این مدت، فروشنده باید در صورت وجود مشکلاتی که گارانتی شامل حالشان می شود، باتری را تعمیر یا تعویض کند.

می توانید در تمام ایام هفته به جز روز های تعطیل و جمعه ها از ساعت 08:00 الی 21:00 با مراجعه به فروشگاه امداد باتری کهن که نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران است از تکنسین های مربوط به بخش خدمات پس از فروش باطری اوربیتال و گارانتی باطری اوربیتال سپاهان باتری درخواست راهنمایی و تست کردن باتری را کنید تا مشکل شما ریشه یابی شده و حل شود.

کارخانه سپاهان باتری به دلیل آنکه برترین باتری های موجود در کشور را تولید می کند، بهترین خدمات را نیز برای باتری های خود در نظر گرفته است، در نتیجه شما می توانید با خیال راحت پس از خرید باتری اوربیتال از خدمات پس از فروش باتری استفاده کنید.

آدرس : بلوار پناهی نیا – نرسیده به میدان هروی – خیابان رنجبر – خیابان طالقانی – پلاک 21

 

شماره تماس خدمات امداد باتری کهن

869 65 888 – 021